neljapäev, 22. august 2013

Live the life you love

Mul on jälle selline positiivsuse üleküllus, et tuli tuhin jagada. Kõigepealt ma täna lõpuks siis jõudsin oma esimesse Bodypumpi üle 7kuu. Oh seda rõõmu! Ma olin juba saali ukse taga nii õhinas ja siis kui kell kukkus läksin oma kangi ja kettaid võtma. Otsustasin, et laon kõik samad raskused, mis mul pool aastat tagasi olid. Sest ma ju ikka vahepeal trenni teinud, ainult mitte niivõrd jõutrenni. Sain enamvähem ilusti hakkama ja tuleb tunnistada, et mu vorm polnud sugugi kehv. Kava oli mõnus, ainult kerelihaste osa oli liiga leebe.

Õnneks treener mainis, et vahetab ehk paar lugu ära ja septembri keskel tuleb nii kui nii uus kava. Kükkisin 15kg õlgadel ja tundsin mõnusat lihaste tööd. Lugu lõppes, panin kangi maha. Järgmiseks rinnalihas. Kus läks ka kangi vaja. Ja mis treener ütles- et ma jätaksin sama raskuse. Minu esimene mõte, et appi hull peast või.. ei, ma suren ära ja ma ei jaksa 15kg rinnalt nii kui nii suruda. Vaatasin veel korra treenerile otsa ja plõks! käis, et ennast peab ületama, muidu ei toimu progressi. Hambad ristis sõna otseses mõttes hakkasin suruma ja lõpp oli raske, tõesti oli. Kang oli kreenis ja lootsin et see mulle jumala eest peale ei potsata, haha. Aga jälle oli see I did it! tunne. Jeee. Peale trenni jäin treener Merjega veel lobisema, oli põnev ja kasulik ja märkamatult oli tund aega mööda lennanud.

Kuulsin treenerilt ühte väga kifti uudist.

Myfitnessis hakkab septembrist uus trenn, mis kuulub ka LesMillsi treeningute hulka - GRIT Strength. See tundub mega awesome. Merje rääkis, et tegemist on väga ägeda treeninguga, mis kestab 30min ja kus lihtsalt peab endast maksimumi välja pumpama ehk siis korralik väljakutse, mille tulemuseks peaks olema kiire ja korralik areng. Tegemist on intervall treeninguga, mis on kõrge intensiivsusega. Poole tunnise trenni sisse mahub kiire soojendus ja intensiivne trenn, venitusosa ei ole. Seda ei ole seetõttu, et keha saab mikrotraumad (lihased ilmselt šokis vms) ning vajab taastumiseks paari tundi, mille järel võib end venitada. Ja kaloripõletus pidi ka peale trenni lõppu paar tundi väga korralik olema. Oi mis saaks veel paremini kõlada?See on ka rohkem personaalne treening, kus treener käib ja juhendab ja pushib saalis olevaid inimesi ükshaaval. Mis on minu arust veel eriti vägev, sest seda suurem motivatsioon ja tahe tekib. Lähemalt saate uurida ja vaadata siit. Ootan igatahes põnevusega!

Üks asi milleni me veel jõudsime lobisedes oli tagasihoidlikkus. Alates sellest kuidas algajad tagaridadesse peitu lähevad või ei julge küsida tekkinud küsimusi. Sealt tagant ju ei näe korralikult, eriti kui ei tea veel mida tegema peab ja treener ei pruugi märgata kui midagi valesti teed, millele oleks tegelikult oluline tähelepanu pöörata. Ja kui tunnete, et miski jäi arusaamatuks siis ongi oluline võimalust kasutada ja saada vastuseid.

See eestlasele omane häbelikkus kajastub isegi korralikult trennis välja hingamisel. Hingamine muudab kõik pingutused palju kergemaks, keha vajab pidevalt hapnikku treenides ja kasvõi mõelge jooksmisele. Kui jooksete ja hingate rütmis on jaksu tunduvalt rohkem, kui tempokalt jooksete ja hingate kuidas juhtub. Hakkab pistma ja muidu igasugused ebameeldivad tunded. Mina ausõna hingan ikka väga kõvasti ja mida raskem on, seda tugevamini. Hingamise olulisuse sain selgeks kui ma mingid aastad tagasi korralikult pilatesega tegelesin ja nüüd ma ei oskagi isegi teist moodi. Aga saalis on näha kuidas inimesed lausa hoiavad hinge kinni ja pärast kuskil peidus hingeldavad. Endale sellega kindlasti teenet ei tee. Tehke trenni mõnuga ja õppige, arenege, küsige ja ärge unustage hingata, hehe. Ja kui kellegil on küsimusi minule, andke aga tuld!


Olen igatahes nii head energiat jälle täis süstitud. Entusiasmi. Väikesed pisiasjad loovad elu mida armastan. Ühest väiksest hommikusest trennist tekkis nii palju õnnemolekule minu sisse. Ainult, et mu mõistus ei taha leppida sellega, et keha vajab homset rest day'd ja ei mingit trenni. "Hallo, mõistus?! Maa kutsub."



Kiku

2 kommentaari:

  1. Kristi sa oled ikka üks igavesti tubli ja motiveeriv inimene, blogipidajaks perfektne! super super blogi!! ja väga tubli oled ikka :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jee! Minu suurim rõõm on kuulda, kui kellegi jaoks motiveeriv olen, sest ma saan ise motivatsiooni teistelt inimestelt ja hea on seda edasi anda. Suur aitäh!

      Kustuta