reede, 13. detsember 2013

Inspiratsioon

Ma ei kujuta ette ka mitmeid tunde ma olen veetnud fitnessi inimeste Instagrammides ja terviseblogijate jutte lugedes. Palju on selliseid meeldivad ja ikka-jälle lugema kiskuvaid inimesi. See on tegelt metsik kui suureks see maailm kasvanud on. Nii naiste kui meeste seas. Nii teismeliste kui ka kolme-neljakümne aastaste tublide emmede seas. See on nii vägev, moodustab meist (jaa, ma tunnen end osana sellest) ühe ägeda armsa fitfami.

Siiski mul on mõningad konkreetsed inimesed, kes on tõeliselt minu inspiratsiooniks. Kelle lood ja pildid ma lahti võtan, kui tunnen vajadust motivatsioonilaenguks. Samas olen nii kui niii piisavalt uudishimulik, et mitu korda päevas uuendusi tsekkida. Minu kiiks vist.

Eesti terviseblogijatest on minu vaieldamatult suurimaks eeskujuks Heidi Tarkpea, kelle blogi leiad SIIT. Esiteks on see uskumatu, kui palju sarnasust ma leian enda ja tema mõtetes. Postitusi lugedes on koguaeg "Jaa, mul on ka nii!", "No täpselt!" "Issand, kas tõesti on kellegil veel nii?!" "Tõsi. Tõsi...tõsi. Jaa see on ka tõsi.."  See tähendab, üks asi on mõttemaailma klappimine, teine asi igasuguste muude olukordade sarnasus. Me elame täiesti erinevaid elusid, päevaplaanid on kahtlemata erinevad. Aga paralleele saan tuua juba  armastusest ja suhtumisest selle elustiili vastu, mis omakorda on loonud sellise sideme. Siin on rolli mängiv osa ka sellel, et alati see sarnasus ei kajastu täpselt samades mõtetes. Aga lihtsalt läbi lugedes tuleb mõttesse, et "oi nii saab ka ja kui järele mõelda.. siis nii ju ongi."
Ja loomulikult mitte vähem tähtsam pole Heidi tublidus. See sihikindlus ja järjepidavus. Lihtsalt kiirgab seda kõike positiivset.

Eile lugedes Heidi postitust (loodan, et Sa ei pahanda, et ma sellest siin räägin) "Näljatundest, ainevahetusest, low-carb toitumisest ja rasvapõletusest." , oli jälle see äratundmise ja mõtlema panemise koht. Et minul on ka ju nii.
Tean täpselt, kui hea tunne on see, kui kõht on mõnusalt tühi. Ja ma ei tea, kas ma olen kuidagi alateadvuses saanud mõjutusi Heidi katsetustest. Aga ma olen isegi neid erinevaid toitumis variante katsetanud ja pean samamoodi tunnistama, et ükski äärmus pole hea. Kusjuures süsivesikute vähendamine on minu ainevahetust samuti oluliselt aeglasemaks muutnud, samas kaalu alandamisele on kasuks tulnud ja üldise enesetunde ka paremaks/kergemaks muutnud. Üritan leida oma kuldset keskteed.

Tegelikult milleni ma jõuda tahtsin, on see, et tuleb leida endale eeskuju ja motivaator. Kelle asjad panevad tõsiselt mõtlema, ideed lendama ja aitavad oma olemasoluga enda sihti silme ees hoida.

Veel üheks suureks eeskujuks on mulle üks 17 aastane Rootsist päris neiu, kelle ma avastasin Instagrammi avarustest, kasutaja Fitspooration.
Pisikesest tüdrukust on saanud tugev lihastes noor naine, kellest õhkab tahtejõudu ja nii äge on tema arengut jälgida. Ja loota, et ma ka suudan step by step end nii heasse vormi viia.

Suur motivaator on veel üks Rootsi tüdruk, kes on minust aasta noorem. Tegemist on Linn Larssoniga (Instagrammis linnlaarsson) , kes on Body fitness atleet. Suured sihid ja meeletu töö. Tal on küll juba way too much seda lihasmassi ja selle taha kaob minu jaoks isiklikult naiselik võlu ära. Aga sellegi poolest väga suur respekt talle ja inspiratsiooni leian ma palju temast.

Mul on kusagil 15-20 inimest, kelle tegemistel ja arengul igapäevaselt silma pean hoian ja end täiesti ära unustan sinna maailma. Aga mulle meeldib!

2 kommentaari:

  1. aga kellel sa veel silma peal hoiad? Räägi neist ka, mis sind nende juures võlub ja miks sa neid jälgid. Laiendaks ka enda jälitavate ringi :)

    VastaKustuta
  2. Kamu Bakalan Nyesal kalau tidak tahu ini...

    Di Bolavita Anda bisa mendapatkan Uang sampingan yang cukup lumayan bila memiliki skill bermain dan hoki yang berlimpah ...

    BOLAVITA Agen Games S-L-O-T Online Indonesia !

    Dapat di Akses Melalui Smartphone Kesayangan anda ! Minimal Deposit 50ribu saja ! Bonus Jackpot Ratusan Juta Setiap Hari !

    Memberikan Bonus Cashback 5% - 10% setiap Minggu !

    Informasi Selengkapnya Hubungi Cs kami yang bertugas :
    WA : +62812-2222-995
    Line : cs_bolavita
    WeChat : BOLAITA
    BBM : BOLAVITA

    Aplikasi Live Chat Playstore / App Store : BOLAVITA Sabung Ayam

    VastaKustuta