laupäev, 7. detsember 2013

Explosion

Oh my, ma olin nii kaua oodanud seda päeva ja TÄNA siis lõpuks jõudis kätte aeg, mil LesMills rahvusvaheliste treeneritega toodi koju kätte ja esitleti uusi kavasid. Oh, happy day!

Kusagil nädala otsa oli ärevus sees. Ootasin nagu väike laps jõuluvana (hehe, jõulude suhtes ma ka nii kui nii veel beebike). Eile trenni ei teinud, kuigi oleks tahtnud. Aga ajaliselt ei jõudnud. Päev oli kiire ja mõistlik. Vara tuttu ja vara ülesse täna. Okei, mu poole seitsmene äratus lihtsalt ei helisenud aga õnneks polnud ma üksi ja kõik sujus. Või no peaaegu. Kas see tõesti pidi täna nii olema - mu vasak põlv oli erroris. Valus ja valutas. Teadsin, et võtan korraliku riski ja kas üldse õhtul veel võimeline kõndima olen.. eks paistab. Surusin valutunde tagaplaanile. Hommikukohv ja söök.. ja ärevus kasvas.. ja kasvas... ja kell jõudis üha lähemale, et startima hakata. 


Jõudsime siis Audentesesse. Loomulikult oli vaja parimad kohad saada ja vara kohal ka nii kui nii. Juba kukkusin keksima ja naerma. Nii nii hea tuju oli. Heeeey, siiani on! Õnnemolekulid möllasid kehas juba paljast mõttest, et kohe saab pumpima hakata. Ja uus kava, jejeeee. Kolm kuud sama asja muutus juba tiba igavaks.

Stepipingid olid tihedalt paika pandnud, rahvast mõnusalt kohale tiksunud. Kõik lemmiktreenerid ja muidu toredad näod vaatasid vastu. Uhkusega vaatasin palju tuttavaid nägusid oli minu koduklubist seal. Korralikud trennihaid oma laupäeva hommikust trenni nautimas. Kahjuks mul jäi muidugi ka paari inimesega kohtumata, keda siiralt näha oleks tahtnud. Aga küll need vead saavad ka parandatud!

Ja siis see hakkaski. BodyPumpi 88 kava. Ma olin tracklisti enne läbi kuulanud ja korralik küte ikka. Tõin oma tavalised raskused ja asjad ja kõik oli megamõnus. Pingutus oli kõva  Aga ma olin nii suures tuhinas ja tegutsemis indu täis, et ma vahepeal suutsin veits valed raskused panna mõtetesegaduses. Või no mis valed. Lihtsalt mu musklitel tuli sutsu rohkem kuuma anda, haha. Aga hakkama sain. See on põhiline! Uus kava meeldib, lood meeldivad. Põlvevalu tõttu hoidsin hambad ristist kükkide ja väljaastete ajal, fingers crossed, et annab järgi.

Seetõttu ma väga hullu ei pannud ja tegin vaid  Cxworksi trenni ka  ja tsillisin niisama. Väike varajane jõuluvana tuli ka küll, mis muutis mind eriti happyks. Plaanisin GritPlyot ka proovida, aga eks siis teine kord. Ja kuna ma polnud ainukene, keda tervis alt vedas, siis lõppes lõunaks meie jaoks üritus ära.

Aga kokkuvõttes on kõik megacool!!! Lihstalt kui paar-kolmsada inimest korraga trenni teeb. Muusika on KILLER (Peale järgimist kolme kuud peaks kükkidest vähemalt poole ilusam peps vormitud olema). Treenerid laval ergutavad ja toovad rõkkava rõõmu näole. Teed asja mida kogu oma väikse kiirelt tuksuva südamega armastad. Siis lihtsalt oledki näpud püsti whuhuhuu ja pausi ajal sheigid rõõmust.

Nii nii tore laupäev ja ma loodan, et kõigile teistele, kes kohal käisid meeldis ka väga väga! Ja paneme siis hullu jälle järgmised kolm kuud uue/uute kavaga/kavadega!


Kiku

4 kommentaari:

  1. ma nägin sind! :D Aga ma polnud algul päris kindel, et sina ja siis ei julgenud ligi astuda.. no ju kui juba kindel olin, siis kadusid silma ulatusest :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehee, täitsa olemas olin jaa :) Kahju tegelikult, hea meelega oleks oma blogi lugejatega ka tuttavaks saanud. Kuigi ma mitu korda tabasin kellegi pilku endal aga kuna mul pole ju aimugi kes mind tunnevad/teavad, siis ma ise kedagi ära ei tundnud :D
      Loodan, et üritus meeldis sulle!

      Kustuta
    2. üritus ise meeldis väga ja kindlasti järgmine aasta jälle ning loodetavasti tunduvalt paremas füüsilises vormis, et jaksaks rohkem trenne kaasa teha :)

      Kustuta
  2. Kamu Bakalan Nyesal kalau tidak tahu ini...

    Di Bolavita Anda bisa mendapatkan Uang sampingan yang cukup lumayan bila memiliki skill bermain dan hoki yang berlimpah ...

    BOLAVITA Agen Games S-L-O-T Online Indonesia !

    Dapat di Akses Melalui Smartphone Kesayangan anda ! Minimal Deposit 50ribu saja ! Bonus Jackpot Ratusan Juta Setiap Hari !

    Memberikan Bonus Cashback 5% - 10% setiap Minggu !

    Informasi Selengkapnya Hubungi Cs kami yang bertugas :
    WA : +62812-2222-995
    Line : cs_bolavita
    WeChat : BOLAITA
    BBM : BOLAVITA

    Aplikasi Live Chat Playstore / App Store : BOLAVITA Sabung Ayam

    VastaKustuta