esmaspäev, 14. juuli 2014

Pidu läbi, aeg inimeseks hakata!

Paar nädalat olen pisike pätt olnud ja korralikult suverežiimis olnud ehk siis täiesti režiimitu. Tegevust on olnud hommikust hommikuni ja nüüd kui rahulikumaks läheb, tunnen kui väga ma igatsen trenni tegemist. Suures saginas ei täheldanudki, et selle puudust aga nüüd avastades, et pole kahe nädala jooksul ühtegi korralikku trenni teinud.. siis ei jõua ära oodata homset, millal pääsen oma heale metsarajale tagasi jooksma.

Alles mainisin ka seda, et pole mu söömises ka miskit korrapärast. Aga suvi ja puhkus, võtsin vabamalt. See ei tähenda absoluutselt seda, et istuksin ämbritäie jäätise ja terve grillitud põrsaga. Õnneks ikka olen mõistuse juures, mõni päev vähem, mõni päev rohkem. See ongi normaalne tervislik eluviis, kui suudan kõike võtta mõistusega ning nautida.

Tänaseks päevaks olen joonud teazy teatoxi teed kuus hommikut ja ülepäeviti õhtul. Hommikutee on täiesti lemmik. Saladuskatte all tunnistan, et olen vahel isegi kaks tassi hommikuks endale lubanud. Mulle maitseb see. Kui alguses meenutas see mulle šokolaadi, siis täna näiteks avastasin selles uue maitsena midagi sidrunheinale sarnast. Ei oska aiamata, kuidas need maitsemeeled erinevalt tunnetavad, haha. Igatahes selle hommikutee puhul oma kogemusele tuginedes võin öelda, et ainevahetust on see kiirendanud ja punnis kõhu vastu aitab ka. Jeee! Enesetunne üldse kergem ja mõnusam. Kuna mu toitumine pole esimesel teekuuri nädalal olnud nii suure kontrolli all kui tavaliselt, olen seni oma saavutatud kaalu lihtsalt hoidnud. Ei oska veel kinnitada ega ümber lükata, kas tee aitab kaalulangusele kaasa või mitte. Tunne iseenesest on kerge ja mõnus.
Õhtutee on kindlalt rahustav ja mõnus mahe. Rohkem võibolla taimetee või ravimtaime maistega. Kummelit tundsin kohe kui vee peale kallasin. Aga mind see ei häiri, pigem on see sobilik õhtuseks tassikeseks. Kuigi jään ikka arvamuse juurde, et hommikune tee on mulle ikkagi meelepärasem.

Homsest olen jälle tagasi oma rütmis, nii trenni kui toitumise kohapealt. Seega teine teatoxinädal näitab kindlalt paremini KUIDAS see tee mulle mõjub. Mõjub ta soodustavana kaalulanguse ja rasvapõletuse osas, või on ta lihtsalt parema enesetunde, kergema enesetunde tekitaja. Eks seda oskan nädala pärast öelda.

Kuna jutt viitas sellele, et saabun trennilainele peale kahe nädalast pausi, hakkasin huviga mõtlema milline see jooksuvorm on. Kas on jälle hing pealaga kaelas või jooksen edasi nagu viimati. Appi, ma tõesti ei jõua oodata juba, millal joosta saan. Ikka tundub see veel nii uskumatu. Jooksmine ja mina.

Okei, jutt valgub laiali, emotsioone jälle kuidagi nii palju. Elu on mõnuuuus!

Loodan, et teie kõikide suvi on mõnus ja mõjub kehale ja hingele toitvalt ja hästi!

Teie Kiku

3 kommentaari:

  1. Millal Myfit ära eksid? :) või puhkad suvel?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuna ma hetkel elan Soomes, siis praegu puhkan. Kui mitte augustis, siis septembrist tõenäoliselt juba eksin :)

      Kustuta
  2. Pasang Club kebanggaan kamu Di situs Agen Bola Online Terpercaya di Indonesia yang sudah berdiri lama !

    Minimal deposit hanya 50ribu saja ! Hubungi langsung cs kami yang bertugas 24 Jam :
    WA : +62812-2222-995
    BBM : BOLAVITA
    WeChat: BOLAVITA
    Line : cs_bolavita

    Hubungi Via Aplikasi Live Chat BOLAVITA :
    download di Playstore / App Store : BOLAVITA Sabung Ayam

    ----

    VastaKustuta