esmaspäev, 31. märts 2014

Minu aeg!

Heei! Olen jälle see rõõmust rõkkav lilleke, sest õnneks peale eelmist, seda esimese rasvapõletuse nädala failimist, ma pead norgu ei lasknud. Meel oli küll sutsu kurvem aga no kui kohe alla anda, siis milleks üldse alustada.

Kibelesin nii hullult kaaluma terve nädal aga siiski pidasin laupäevani vastu. Hommikul enne kaalule astumist reaalselt süda puperdas ja hirm oli nii suur, et mis siis kui ikka pole langenud. Ehk siis mis siis kui see ei tööta ja ma ikka ei saa sellest polstrist lahti.. Miljon küsimärki saatsid seda teadmist, et sellisel juhul ma olen meeletult pettunud..

Põmm! Ära tegin! Kahe nädala tulemus on MIINUS 1.9KG. Ma olin lihtsalt nii nii õnnelik. See tähendab olen siiani.

Ega siin pikka ja keerulist juttu pole. Mul läheb hästi. Süsteem töötab, ma olen tubli olnud ja pingutanud.

Veedan iga jumala päeva Myfitnessis ja mis kõige naljakam, olen juba vaikselt hakanud nautima neid pikki trenne, vahel lõbu pärast käin Bodypumpis ka, aga see ei tähenda, et kardiomasinal treenimata jääks. Muidugi saatus saatis selle pumpimise kohapealt küll mingi märgi. Veidikene musta huumoriga küll aga. Sest nimel eelmisel esmaspäeval ma lõpetasin BP verise peaga. Peale trenni kukkus mulle hantel pähe ja peas on korralik haav. Sellised ajuvabad õnnetused juhtuvad küll ainult minuga. Aga mitte midagi hullu pole õnneks, paranes kiirelt ja nüüd jääb eluks ajaks sinna juuksepahmaka alla märk mu lemmik trennist, haha.

Söömise kohapealt olen ka tubli ja kui hästi planeerida, siis saan väga väga hästi hakkama ja ruumi jääb ülegi. Küll aga  näiteks isa sünnipäeva kooki laupäeval sõin vabalt, suure suure tüki. Esiteks veetsin terve päeva Nike Trainig Dayl, seega kulutasin normaalselt kaloreid ära ja teiseks polnud põhjust end keelata, kuna kõik on hästi ju. Täna esmaspäeval jälle nii motiveeritud ja sihikindel, pole mingeid ahvatlusi ega muresid. Ainult sirge seljaga tähtede poole. Ja järgmise kaalumiseni. Loodetavasti varsti ei ole ainult kaal see mis arengut näitab, vaid näen peeglist rahuldust pakkuvamat ennast. Väiksemat Kikut, seda Kikut on välja teenitud (või treenitud) lihased peidust välja toonud.





Mu väike foodprep 4-5 päevaks

Nüüd vaikselt teen kokkuvõtte ka treenerile ja eks paistab siis kuidas asjad edasi jooksma hakkavad. Hetkel see langus motiveeris mind niivõrd palju ja usk endasse aina kasvab. Ja peale selle, et kaalu langetan, ma kindlasti kasvatan ka oma iseloomu tugevamaks. Sest ma tean, et SEE kord on SEE kord.

Üldse see kevad mõjub mulle nii hästi. Kõik see uus ja ilus ja värske. Päike ja teised naeratavad näod.. Ma ei oska seda kirjeldada, aga ma tunnen end kuidagi nii tugevana ja rahulikuna, selline nauditav on olla. Suudan asju võtta rahulikult, kuidagi nii teistmoodi. Aga ma usun, et see on vaid kasuks. Stabiilsus on see, mis mind kasvama ja arenema paneb.



Tahtsin seda ka öelda, et ma olen nii tänulik kõikidele, kes te mind toetate ja usute minusse. See ei lase hetkekski mul kahelda, et kõik on võimalik, kui ainult ise piisavalt tahta. Aitäh!

Kiku

7 kommentaari:

  1. Väga tubli, huvitav on lugeda sinu edusammudest. Progressi nägemine ongi minu arvates parim motivatsioon edasi pingutamiseks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rõõm kuulda, aitäh! Esiteks ise märkad igat pisikest muutust ja kui juba keegi teine ka progressi märkab.. oh yeah! Kõlab nagu motivatsioon :D

      Kustuta
  2. Kas sul seal ühe pildi peal on midagi koogilaadset? Kas selle retsept on sul kuskil blogis olemas või on lootust, et lisad kunagi?
    PS! Tore lugeda edusammudest.
    T.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on koogike põhimõtteliselt jaa, ma kirjutan kohe sellest eraldi postituse, sest seda küsitakse palju :)

      Tore kuulda, kui kellegile ikka meeldib lugeda :)

      Kustuta
    2. Väga tore!Jään ootama. Pildilt tundub nii isuäratav ja eeldasin, et mingi tervislikum variant koogist :)
      T.

      Kustuta
  3. Tere jälle!

    Ma olen nüüd natuke tujurikkuja. Kui Sul kadus 1,9kg kahe nädala jooksul, siis peab ettevaatlik olema, sest kui sellest arvestatavat rolli praegu ei mänginud vesi ja toidumass sooltes, siis on üsna tõenäoline, et lagunes ka lihast, sest kilo rasva organism tavaliselt nädalaga põletada ei suuda(eriti kui ei olda tugevalt ülekaaluline). Kuna varasemas postituses mainisid, et ei taha grammigi lihast kaotada, siis ma lihtsalt tahan Su tähelepanu sellele juhtida. Kaalu langetades teevad küll suured numbrid tuju heaks, aga lihtsalt pole mõistlik kiiremini langetada, kui organism rasva põletada suudab. Pärast peab jälle hakkama lihast kasvatama - kokkuvõttes kilplase töö. Endiselt toonitan seda, et jõutrenn on kaalulangetuse puhul tähtsal kohal ja toitumisel tarbi piisavalt rasva(0,8-1,2g/kg kohta. Sellest umbes kolmandik küllastunud(liharasv, või, kookosõli, juust), veits üle kolmandiku monoküllastumata(oliiviõli, avokaado, mandlid, pähklid, muna) ja veits alla kolmandiku polüküllastumata rasvhappeid(kala, linaseemned, chia seemned). Muidugi ei ole võimalik ja mõistlik päevast päeva täpselt seda vahekorda jälgida, aga laias laastus sinna poole püüdlemine pole paha. Tegelikult on päris lihtne seda jälgida, kui retseptid on tehtud myfitnesspal, caloriecounter vms keskkonnas. Piira alati võimalusel omega-6 rasvhapete tarbimist, st väldi päevalille, maisi, soja ja puuvillaseemne õlisid ja poolfabrikaate, sest seal enamasti neid odavõlisid kasutatakse.

    VastaKustuta
  4. Ei ole midagi tujurikkuja, ma tean et alguses ei tähenda see suur langus ainult rasva kaduslmist. Kuna keha annab ära ka üleliigset vett ja naisena on mul ka hormonaalsed mõjutused, mida tuleb arvestada, siis kõik on selge. Eks nüüd hakkan jälgima rohkem, et püsiks see poole kilo kaupa langemine.
    Ja ma veel kord rõhutan, et mu peas ei ole kaalunumbrid vaid visuaalne muutus. Peale kaalu mõõdan enda ümbermõõte ning ka edaspidi on kehaanalüüsid plaanis.
    Samuti olen ma arvestanud, et mingil määral võin lihast kaotada ja küll ma selle ka tagasi treenin jälle :)
    Ka toiduained on mul paigas, ei kasuta mingeid fatfreesid asju või ei söö ainult kapsast. :)

    VastaKustuta