kolmapäev, 16. oktoober 2013

Myfitnessi trenni!

Mul tekkis võimalus anda ühele oma blogi lugejatest 30 päevaks Myfitnessi piiramatu külastusajaga kaart. Tegemist on minu lemmik klubiga, mis on täis nii palju head energiat ja ümbritsetud toredatest inimestest. Palju erinevaid trenne, kindlasti avastamisvõimalust.

Loodan kellegisse süstida kerget trennipisikut. Sobiva klubi saab võitja ise valida. Seega hea meelega annaksin võimaluse veel kellegil seda kogeda. Tänu võin avaldada ajakirjale TervisPluss ning vastutulelikule Myfitnessile. Selleks aga, et teil oleks mida lugeda ja loomulikult et oleks kes ikka jätkuvalt mu postitusi loeks, ootaksin kõiksuguseid teie ideid ja mõtteid. Seda kõike nii siia postituse kommentaaridesse kui ka minu Facebooki lehele, mille võite leida siit.

Ei ole mingit kohustust midagi like'da ega jagada, kuid keelatud ei ole. Pigem ootan põnevusega teie vastukaja, mis on minu jaoks oluliselt suurema tähtsusega.


Loosimise teen 22.oktoobril ja võtan võitjaga ühendust.

Olge rõõmsad ja nautige imeilusat sügist!
Kiku

29 kommentaari:

  1. Tere, loen huviga su blogi ja saan sellest motivatsiooni, aga nagu ikka on mingisugune tagant tõuge on ikka puudu.
    Minu arvates ei ole midagi üle ega puudu, kõik lugemine on huvitav ja kaasahaarav.
    Igatahes väga tubli oled ja minu respekt sulle! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, tagant tõukama pead end ise ja kui see ületatud, siis usu mind sa ei kahetse! Lihtsalt mõtled enda jaoks selgeks kui väga sa midagi tahad ja kui palju oled valmis pingutama ja pead aru saama kui palju see pingutus väärt on. Siis on lihtsam astuda esimene samm, ja kõik läheb hästi :)
      Suur tänu sulle! :)

      Kustuta
  2. Siiamaani olen kõiki postitusi huviga lugenud. Kõige rohkem ootan erinevaid retsepte ja miks mitte ka video kujul mingeid postitusi teha, näiteks retseptid või ka trennivideo :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Üritan leida endas aega ja tuhinat ning loodan peatselt postitusi teha uute retseptide näol ka :)

      Kustuta
  3. Pean tunnistama, et sinu blogi avastasin täna, kuid nagu näha siis klikk tuli ära ehk siis ootan huviga sinu postitusi.
    Juba ammu olen tahtnud renni minna, kuid see enda kokku võtmine on vahel raske ning justkui mingi push'i vajav. See oleks ideaalne lüke!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen väga rõõmus selle üle, kui miski paneb siia ka edaspidi kiikama :)

      Kustuta
  4. Minule on sinu blogi andnud suure tõuke sportlikule elule. Kaasahaarav ning hea on lugeda, et teisi kummitavad ka aeg ajalt samad probleemid, mis mind(motivatsiooni puutus, patustamine jne).
    Huvitav oleks tõesti mõned trennivideod või mõnede huvitavamate toiduretseptide videod ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõige toredam on kuulda kui keegi saab läbi minu kogemuste ka enda jaoks midagi kasulikku või motiveerivat. Ja alati on lihtsam olla, teades et pole selles olukorras üksi :)

      Kustuta
  5. Mulle meeldivad su blogi juures just erinevad tervislikud retseptid ja sealt leiab nii mõndagi maiasmokkadele :) Kindlasti jätka veel põnevate katsetustega köögis! Ootaksin veel postitusi trennist ja motivatsioonist, võib-olla ka muid mõtteid, mis Sind inspireerib ja sel teel edasi viib! Ja mõtteid edaspidiseks: nt trennimuusika ja eesmärgid. Huviga loeksin põhjalikumalt meditatsioonist ja Sinu arvamusest sellest! Parimat!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jee :) Ma üritan end selle köögiosa pealt parandama hakata. Panen kõik mõtted kõrvataha ja luban, et ees on mitmed põnevad postitused. Kohe varsti tuleb üks pikem postitus minu mediteerimise teekonnast ;) Aitäh, aitäh, aitähhh! :)

      Kustuta
  6. Avastasin blogi umbes poolteist kuud tagasi ja pärast seda ootan alati huviga uusi postitusi. Olen ise aastaid oma kaalu, üldise vormi ja toitumise üle põdenud ja sinus leidsin kellegi, kel on olnud samasugused mured ja ta on actually nendest probleemidest jagu saanud/saamas. Ehk siis oled inspireeriv ja motiveeriv! :)
    Nõustun, et oma elu saab tasakaalu mitte ainult füüsilise kehaga tegeledes, vaid äärmiselt oluline on ka töö oma sisemaailmaga! Seepärast ootangi uusi meditatsiooniteemalisi postitusi!! Mina loeksin huviga postitusi sinu igapäevasest toidu- ja trennipäevikust, kuna täpset ülevaadet ei ole siiamaani veel saanud. Päikest! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on nii nii niii hea meel olla kellegi jaoks inspiratsiooniks! Kõige kiftim on see, et see motiveerib mind ennast veel rohkem. Tahaks endast palju rohkem anda, nii iseenda jaoks kui ka teiste. Ma poleks ise uskunudki, et nüüd sellest loosimisega kaasa tulnud lugejate vastustest ma saan nii palju indu ja mõtteid. Panen kõik ideed kõrvataha ja loodetavasti hakkan varsti põnevate postitustega tulistama! Meditatsioonist on mul pikk postitus plaanis, nii et stay tuned! :)

      Kustuta
  7. Mulle meeldib lugeda erinevatest trennidest ja sportlikust arengust, sest areng on ju see, mis motiveerib. Ja erinevad tervislikud retseptid kuluvad ka ära, sest endal on alati pea neist tühi!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Võtan kõik plaani! Viimasel ajal olengi liialt niisama vegeteerinud ja sutsu oma pühendumust eesmärkidele kaotanud. Nüüd üritan tugevalt arengu nimel võitlema hakata ja loodetavasti on varsti mida millega eputada :)

      Kustuta
  8. Minule soovitas Su blogi sõbranna. Kuna ise olin just sel hetkel trenni tegema hakkamas, siis oli Su blogi kuidagi eriti heaks motiveeringuks, kuid jäin mitmeks nädalaks päris mõnusalt haigeks ning pärast seda olen laisk jälle olnud. Seetõttu ongi minu ootus selle blogi suhtes pigem selline, mis annaks mulle märku ja mõista, et ka Sina oled elanud selliseid hetki üle, kus laiskus on lihtsalt eriti tugevalt peale löönud ning kuidas sellest lahti saada. Alati on tore positiivse kohta lugeda, kuid mõnikord ühendab just negatiivne, sest selle alusel inimesed leiavadki ühise liini. Tegelikult huvitab mind väga heasse vormi saamine ja ma imetlen VÄGA seda, millega Sa hakkama saanud oled, kuid mind huvitab väga see, mis siiski Su esimestel kuudel ja aastatel toimus. Võib-olla ongi asi minu laiskuses, võib-olla alahindan end hoopis, kuid väga meeldiv oleks lugeda, mida Sa läbi elasid pikemalt, kui vaid ühe postituse näol. Igasugused retseptid on muidugi väga teretulnud, samuti ka trennid, nende õige tegemine ja tulemused. Ja pildidpildidpildid!

    Igatahes - palju edu ja jaksu, oled väga suureks eeskujuks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Loosiõnn naeratas just Sulle ja palun sul mulle kirjutada oma täis nimi ning millises Myfitnessi klubis sa järgmised kuu aega mõnusalt treenida soovid! Palun saada mulle meilile kristivarik@gmail.com või kirjuta blogi facebooki messagesse :) Palju õnne! :)

      Kustuta
    2. Sulle veel suur suur tänu kiituse ja heade ideede eest! Üritan rohkem pilte, nii endast, söögist kui trennist panna. See muudaks asja kindlasti palju lõbusamaks. Üldse mõtlen läbi oma erinevad etapid ja oi mul seda postitusematerjali tekib üsna usinalt juurde :)

      Kustuta
  9. Avastasin blogi juhuse kaudu, sest tavaliselt ei ole selline lugeja. Kuid nähes, et blogi peab umbes minu vanune noor naine otsustasin ma lugeda läbi esimese postituse, siis teise ja lõpuks avastasingi, et ongi kõik loetud. Mind inspireerib see, et ka sul on olnud sellised probleemid, mis on mind terve elu saatnud. Tore on lugeda, kuidas keegi on võtnud ennast kätte ja säilitanud seda vormi ja hakanud armastama treenimist, ka minul on see trenni tegemine hooti olnud. Lisaks, tunnen end ära päris mitmes postituses, aga eelkõige see, kui sa kirjeldad, kuidas laiskuse tekkides mõte Selveri šokolaadi lettidel ringi kolab- vahe on selles, et mina annan väga lihtsalt alla ning leian end jälle kodus olukorras, kus ma olen ilge portsu magusat söönud lihtsalt selleks,et elada kooli tõttu tekkiva stressi kuidagi vähendada. Jah, ma ei ole väga suures ülekaalus kuid ma tahaksin kanda pluuse mis on mu keha ümber ja teksapükse nii, et ma ei peaks paaniliselt mõtlema, et kui halvad mu jalad välja näevad. Ma loodan, et sa jätkad oma blogiga hoogsamalt ning jagad aina rohkem innustust, mis paneb mõtlema iga blogi lugeja oma söömis ja treeningharjumuse üle. Äge oleks näha ka rohkem, mida sa igapäevaselt sööd ning võibolla ka sinu lemmikute trennide tutvustusi ja ka tavalise nädalavahetuse ülevaadet. Kindlasti oleks huvitav kui saaks teada, kuidas sa teed trenni kui sa just spordiklubisse ei lähe ning mis innustab ja motiveerib sind sellist elu elama. Igatahes jõudu edaspidiseks!!! (Ise just plaanisin liituda myfitnessiga:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh!!! Sain sinult nii mitugi põnevat ideed ja hakkan rohkem süvitsi suundmuma oma trenni kui ka toitumise kogemustesse/tegutsemisse. Esialgu kui blogi pidama hakkasin, tahtsin seda teha pigem enda jaoks, siis juba natukene tundsin et mul on vaja seda jagada ja nüüd üha rohkem naudin seda, kui keegi leiab siit motivatsiooni. Soovin, et kõikidel minu jälgijatel aina kasvaks tahe ja iseloom :)

      Kustuta
  10. Avastasin su blogi täiesti juhuslikult Facebookist, kui keegi minu tuttavatest su blogi lehte likes. Ilma pikemalt mõtlemata viskasin pilgu peale ja hakkas väga meeldima. Miks? Ma isegi ei oska sellele küsimusele ühest vastust anda.. kindlasti võlus mind sinu positiivsus, ja RETSEPTID - sest nagu ma aru olen saanud, siis toitumine ongi ju kõige alus :) Seega ootan huviga retsepte, retsepte, retsepte!Tänu sinu blogile on mul viitimist hommikul varem ärgata, et endale päevaks toidud valmis teha, et neid kooli kaasa võtta :)) Olen sulle isegi facebookis kirjutanud ja küsinud nõu, mida kooli söögiks kaasa võtta ja mida soovitaksid vahepaladeks süüa jne.. Väga tore, et on inimesi, kes viitsivad ka oma kiire elutempo kõrvalt teistele nõu anda ;) Respect! Ahjaa, minule meeldiks, kui sul oleks näiteks kuskil siin blogis näiteks enda ühe päeva menüü nii mulle kui ka teistele näidiseks... oleks tore näha ja oma menüüs võib-olla korrastusi teha vms. Igatahes jõudu ja jaksu sulle ning võiksid tihedamalt kirjutada ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, jõudu ja jaksu on alati vaja! :) Ma olen suurima hea meelega alati abiks ja vastan kõikidele küsimustele jms. Retseptide kallal pean hakkama küll korralikult töötama, sest mul endal juba menüü jube igavaks läinud (siinkohal oleks rõõmustav ka kuulda teiste põnevaid katsetusi hehe ) ja nagu näha, siis teisedki ootavad rõõmuga neid :) Selle enda menüü näitamist olen ma mõelnud, kuid pole suutnud veel välja mõelda/otsustada kuidas selle enda blogisse paneksin. Aga tänks ideede eest! Ja edu sulle endale kaa! :)

      Kustuta
  11. Sattusin su augusti postituste peale ning need huvitasid mind, sest olin/olen samas situatsioonis :).
    Alustasin aktiivselt endaga tegelemise jaanuarist: algul jõusaal, siis läksin üle koduse trenni peale: jooksimine, pilates/jooga, rattasõit (kuna ilmad läksid ilusaks :) ). Peatselt tekkisid mul endalgi igasugused mõtted peas kaalulangetuse ja ümbritseva maailmaga seoses. Sinu postitused olid meeldivaks üllatuseks, et "Keegi mõtleb samamoodi nagu mina!".
    Veelgi enam, olen samuti toidufanaatik ning on jälle tore näha, et keegi veel tegeleb tervisliku (sugarfree) kokkamisega :D! Ise küpsetan siiski enamasti tavalisi, suhkruga, asju (loe: pere hakkab protestima muidu), kuid püüan ikka leida mõnikord ka suhruvabasid retsepte.
    Seetõttu tahaks rohkem retsepte näha (soolast ja küpsetisi)!

    Keep up the good work! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on nagu nakkus, kui saad vaikselt maitse suhu ja natukenegi on huvi, siis koguaeg pidevalt tahaks juurde uurida ja lugeda ja katsetada. See nii tore! Retsepte ma pean töötama hakkama küll korralikult, nõudlus on suur :D Ja nii kift, et mul on nii palju mõttekaaslasi, aitäh!

      Kustuta
  12. Ma lihtsalt armastan su blogi :) See on minu jaoks nii inspireeriv ja eriti meeldib lugeda just toitude kohta, kuna endal just toitumise koha pealt on kogemusi/teadmisi vähe ja seega saan siit palju õppida. Ja muidugi ka treeningute, arengu ja muude sinu tegemiste kohta on hea lugeda, kuna sa oskad hästi kirjutada ja seetõttu olen ka sõbrannadele soovitanud seda blogi. Ma ise ilmselt blogi pidada väga ei oskaks, või siis huvitavalt kirjutada, aga olen paar kuud ka jälginud oma toitumist, teinud trenni ja üritanud igatpidi oma elu õigele rajale saada. Seega ma loodan, et sa jätkad postituste tegemist ja ilusate piltide lisamist kindlasti ka edaspidi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma lihtsalt olen nii rõõmus seda lugedes :) Ausalt ei oska ära kirjeldada seda õnnetunnet, mis mind neid kommentaare lugedes valdama hakkas. Ma nii motivatsiooni täis, et vaja leida aega, et rahulikult endast kõik välja lasta ja kirja panna. Pildibooste hakkan ka rohkem tegema ning üritan igatepidi rohkem deitailidesse laskuma hakata. Suur suur suuur aitäh Sulle, et mul on nii vahva blogi jälgija :)

      Kustuta
  13. Ma ikka aeg-ajalt piilun siia.
    Hea kui keegi trenni tehes peab kinni ka toitumisest, sest see moodustab trennist tegelikult ju kuskil ~70%
    Ole tubli edaspidigi ja pea meeles, et tulemused ja sport käib tihti tõusude ja mõõnadega käsikäes.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :) jee, aitäh kõige pealt! Üritan seda endale meelde tuletada, et peale mõõna tuleb ju jälle tõus :) Ja kuigi ma üritan hetkel just rohkem füüsilisele arengule rõhku panna, siis nõustun, et isegi sellele paneb aluse õige toitumine :)

      Kustuta
  14. Mina loen samuti seetõttu, et meil on palju ühist :)
    Minu arvates on kõige suurem väljakutse langetatud kaalu hoidmine.
    Huvitav oleks lugeda tervislikest retseptidest. Näiteks tervislikud snäkid ja smuutid(:D). Olen enda jaoks avastanud mõned nipid. Näiteks see, et ka pizzat saab tervislikult valmistada. Selliseid nippe oleks lahe juurde saada. Ja siis ma tahaks teada, et kuidas toitud enne ja pärast trenni.

    Tubli Kiku! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänksud Monake! :) Panen kõik ideed tallele ja varsti hakkan postitustega tulistama, ma loodan :) Ja smuutihullus saabub peatselt, kui ma lõpuks saan omale korraliku blenderi :D Luban! :D

      Kustuta