neljapäev, 11. detsember 2014

The only workout you'll regret is the one you didn't do.

Paaril viimasel nädalal on mul jäänud nii mõnigi trenn tegemata. Olen peitunud väsimuse, laiskuse, muude tegemiste varju. Leidnud põhjuseid miks mitte minna, selleasemel, et otsida motivatsiooni minemiseks. Ja siis hiljem ma ei tunne end üldse hästi. Ma kahetsen, et trenni vahele jätsin. Sujuvalt hakkab see veerema motivatsioonipuuduse ja asendunud rutiini suunas. See ei paku ju tegelikult mulle mingit rahuldust. Okei, mul on erakordselt suur unevajadus peale AD'dega alustamist ja kuna ma ise oma kätega kodus tuba remontisin, siis polnud mu puhkehetked ka muud kui tööd täis. Nädalavahetusi täitsid tööpäevapikkused värvimise-pahteldamise maratonid. Jah, ma tõesti olin väsinud. Aga sellest hoolimata ma tean, et ma oleks jaksanud trenni minna. Asi oli selles, et väsimus lasi laiskusel särama hakata.

Kõik korrad kui olen viitsimatuse alla surunud ja workinud oma assi offi, siis olen niiiiii hästi ennast tundnud. Selle tundega ma peaks end piisavalt motiveerida saama, et mitte raisata aega viilimisele.


Tegelikult ma tundsin end juba üpris pahasti. Ma ei saanud aru, kuhu mu see vaimustus kangi tõsta kadunud on ja miks ma olen nii hoolimatu. Mul oli juba paras hirm. Ma olin endas pettunud, et seesugune allaandmise faas oli tekkinud. Ja mul oli päris häbi seda tunnistada ka Erkkile, kes mind aitab ja motiveerib. Mul oli piinlik just seetõttu, et ma vean end alt ja sellega ei kasuta neid ressursse, mis tema mulle pakkunud on, maksimaalselt ära.

Aga teisalt olen ma päris õnnelik, et lubasin enda pettumust ja olukorda talle rääkida. Hirm on üks suurimaid vaenlasi ja kui olla üle sellest, siis oled juba võitja. Sellessuhtes olen ma jube hea inimese otsa sattunud, kes ei hakka heietama, et pole hullu ja blabla. Vaid raputab mind sellega, et ma peaks mõtlema mida ma tahan ja end kokku võtma, eesmärkide nimel töötama. Loomulikult on paremad ja halvemad päevad, aga see ei peaks mind muutma allaandjaks. Keerama negatiivse kogemuse oma motivatsiooniks. Just see viimane on midagi uut minu jaoks, mida Erkkilt kuulnud olen. See on midagi, mida endaga kaasas hoida. Nende pahade emotsioonide põhjal kavatsen end jälle püsti pushida.


Kisun selle motivatsiooni enda õuele tagasi. Ma lihtsalt tean, et mul pole enam mõtet mingeid tobedaid vabandusi isegi üritada otsima hakata. Need on tühised.

Mu kehas hakkab just murdepunkt tekkima. Vaikselt joonistuvad välja järgmised ja järgmised lihased. Nii jalgadel, kätel kui seljal. Praegu tuleb vastupidiselt hambad ristist tööd teha ja varsti imemaitsvaid töövilju nautida.

Eesmärgid on mul aja jooksul päris korralikult muutunud. Kuid viimasel ajal oskan ma näha endas ja oma kurvides rohkem ilu kui kunagi varem. Ma ei sihi enam skinnyt, lamedat ja kerget keha. See pole mina, ma pole suutnud seda eelnevalt saavutada. Samas öeldakse, et kui sa midagi tõsiselt tahad, siis saad selle. Ju ma siis ei tahtnud piisavalt, sest ei saa öelda, et ma poleks kõvasti vaeva näinud. Ja ma ausalt enam ei rühi selle poole. Vaid tahan tugevat lihaselist,sportlikult toonuses, tervet naiselikku keha. Keha, milles ma suudan elada ja keha millega ma hakkama saan. Mis tähtsaim, keha mida ma armastan. Tegelikult on muutused olnud pigem sisemised, see on minu keha ja ma pean enda soovide järgi arenema. Mitte teiste ideaalide järgi toimetama. Olgu ma siis edasi teiste jaoks fatty või plus size või mis iganes.



Need on minu võitlused, need on minu pisarad, minu pingutused, valu, aeg, töö, usk, armastus. Minu käed, minu big boobsid (mida ma tegelikult sheeriks ära, haha), minu tugevad jalad, minu huge peps. Igapäev ma ei taha nendega sõber olla, vahel nad ei meeldi mulle ka. Aga nad on midagi, mis jäävad alatiseks ainult minule ja mille väärtust ainult mina tean.


Kas tõesti olen teel oma keha PÄRISELT armastamiseni ja sõlmin PÄRISELT rahu?! Kõlab justkui dreams come true hetkel.

Kisses!
Kiku

7 kommentaari:

  1. Ma hakkasin täna just sama sõnumiga postitust kirjutama. Ikka samamoodi, et motivatsiooni pole, mõtlen, et pime ja kole ilm, mis ma hakkan trenni minema.. või see väsimus või see, et sõbranna kutsub kinno, sarnaselt Sinule otsin vabandusi kuniks täna hommikul Myfiti süsteem ütles mulle, et ma pole juba 11 päeva trennis käinud. See tõi mu maapeale tagasi, täna lähen otse töölt trenni, ei ole mingit põhjuse otsimist enam!

    Ma ei saa nõustuda, et Sa plus size või huge pepsiga oleks, päris elus Sind küll näinud pole, aga piltide järgi oled vägagi püss! ;) Ilus naiselik keha :) Mul oli täna ühe samuti kaalulangetava sõbrannaga jutuajamine, kus jõudsime mõlemad järelduseni, et armastame oma keha kuigi see ei ole ideaalne. Ja nii ongi õige! :)

    Ja muidugi proovi lahkesti pakutud, TASUTA pakutud võimalusi maksimaalselt ära kasutada.. sest hiljem on see vabandus, et raha pole :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :) No nii ongi õige, meie keha on see, mis meil on alati ja seega tulebki ennast armastada. Kahju, et see loomulikult ei tule paljudel, ka. minul. Selleks on ikka kõva vaev nähtud, et suudaks tõesti hakata armastama oma mitte-ideaalset keha :)

      Kustuta
  2. Minu jaoks sellised fitness-maailma "motiveerivad" laused on juba tükk aega päris hirmu peale ajanud, eelistan isiklikult näiteks sellesama tsitaadi redigeeritud varianti : http://cdn.theglow.com.au/app/uploads/2014/08/Screen-Shot-2014-08-19-at-9.54.04-AM.png
    Kui on ikka päris väsimus ja muud kohustused (ma eeldan, et sul on ikka muu elu ka, aga sa lihtsalt oled teinud otsuse seda maailmaga mitte jagada), siis tihtipeale võibki trenn vigastuse või veel kehvema enesetunde kaasa tuua. Enesetunne on tähtis asi, mida kuulata!

    Samuti on mul äärmiselt hea meel, et sa oma psühholoogiliste muredega abi saad ja tegeled, ma loodan, et ühel hetkel jõuad sa ka sinna, et näed end, nagu maailm (st minusugune võõras) sind näeb - ilus, särav, hingestatud neiu, kes ei ole kindlasti paks ega pluss-suuruses.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tõid mulle suure naeratuse oma ilusate sõnadega, aitäh! Ma tõesti ise loodan ka, et suudan end nägema hakata nii nagu maailm, hehe.
      Sul on õigus, loomulikult tuleb ennast ka kuulata ja mitte omale liiga teha. Aga minul polnud see enam oma keha kuulamine, vaid puhas laiskus, miks trenni ei jõudnud.

      Kustuta
  3. Kuule neiu, sa ei ole kuskilt otsast suur. Sa oled vormis. Ja väga väga ponksu kehaga! Kui sa vaid saaksid korra ennast läbi teiste silmade vaadata, muutuks su arvamus endast. Tugevasti. Paremaks. :) J6udu ja jaksu :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oi aitäh! :) Tõsiselt. Aga eks see kriitika ja enda teistega võrdlemine on need, millest ma peaks sutsu õppima mööda vaatama.

      Kustuta
  4. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    VastaKustuta