esmaspäev, 15. september 2014

SUURE RINGI KÜSIMUS!

Viimasel ajal olen rääkinud oma toitumishäirest ehk kompulsiivsest söömishäirest (inglise keeles binge eating disorder ) ning kurvastuseks saanud palju tagasisidet inimestelt, kellel on sarnane probleem, kellel hullem ja kellel leebem variant.  

See on uskumatu KUI paljud võitlevad igapäevaselt isudega, kontrollimatute õgimishoogudega, stressiga, painavate mõtetega söögist ning sealjuures on alaväärsuses ning kaaluprobleemid on elu ahistavad.

Ma ei ole isiklikult eriti kaugele selle kuu ajaga oma probleemi lahendamises jõudnud. Olen pannud endale arstiaja, üritanud veidikene oma mõttemaailma suunata ning ka lugenud. Aga seda kõike on veel väga vähe. Rohkem olen püüdnud enda jaoks teha algust selle probleemi teadvustamisega endale ning üritanud selgeks teha omale, et sellega tuleb hakata tööd tegema koguaeg, mitte suures eufoorias peale järgmist söömisorgiat musta masendust tundes, et nüüd! hakkan korralikuks. 

Kuna ma olen kindel, et minu ravi algab siis, kui keegi turgutab mind tagant ning on toeks ning tegemist on süsteemse raviplaaniga ja regulaarse tegevusega, siis üritan ma kuni oma psühhiaatri vastuvõtuni lihtsalt stabiilseks jääda ja mitte veel enam stressama hakata. Ma tean, et töö ja probleemist välja tulemine on kõik mu enda teha. aga mul on tõesti vaja seda suunamist. Ja mul on vaja rääkida. Inimesega. Endast targemaga ning neutraalselt. 

Igatahes tulles tagasi selle juurde, et minuga samas paadis õnnetuid on veel palju, mõtlesin, et mis oleks kui teeks ühe suletud kuid ausa ja teemakohase grupi Facebooki.
Kus oleksid inimesed, kes selle probleemiga võitlevad, jagades oma kogemusi, mõtteid, küsides küsimusi. Samuti kõiksugused kasulikud lugemised, dokumentaalid, lingid jms oleks teretulnud. Suurepärane oleks ka see, kui mõni toitumisnõustaja või terapeut oleks nõus seal aegajalt nõu andma.


Ma tean, et selle grupi haldamine nõuaks jälle aega aga ma tahan nii enda kui ka teiste pärast selle (missioonitundest ja aitamissoovist) ette võtta. Ja kavatsen hoida selle võimalikult puhtana, et seal poleks ebavajalikke diskussioone ning et selleks ei kasvaks järgmist ussipesa. Neid niisama kaaluteemalisi naistegruppe jne on juba piisavalt. Vaid see oleks koht kuhu tulla ja mingitki toetust saada päriselt neile, kes seda vajavad. Mina tunnen küll, et mul oleks seda vaja.

Kui paljud oleksid teist huvitatud sellest grupist ning kas on kedagi, kes selliste probleemide lahendamisega tegeleb ja oleks nõus oma vabast ajast natukene nõu andma?

Võite märku anda mulle Facebooki kui ka meilile kristivarik@gmail.com.


Tervitades,
Kiku

8 kommentaari:

  1. Ma tean, et võib anda märku FB ja meilile, aga esialgu piiksun siin, et mu arust võiks tõesti grupp olemas olla. Tingimusel, et on suletud grupp. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siin võib ka! Lihtsalt soovin näha palju huvi oleks selle vastu ja siis tuleb asi lihtsalt ära teha, nii et see täidaks oma eesmärki. Kindlasti jääb see grupp suletuks, kuna tean et kõigil ei ole soovi ega tahtmist nii avalikult seda muret käsitleda nagu mina seda oma blogis teen. See täiesti arusaadav ja mõistlik :)

      Kustuta
  2. Mina olen ka huvitatud.

    VastaKustuta
  3. samuti oleksin huvitatud sellisest grupist :)

    VastaKustuta
  4. rrq ayam jago Terbaik di Dunia ! Tonton secara live di AGEN BOLAVITA dan nikmati promo Hadiah Iphone XS !

    VastaKustuta