teisipäev, 30. juuli 2013

Minu roheline "pasta"

Kunagi olin hull pasta fänn, oleks koguaeg ainult seda võinudki süüa. Aga kuna olen loobunud jahu toodetest, siis seda päris pastat pole ammu ammu söönud. Aga proovisin alternatiivi sellele ja oh my, see oli nii nämma!

Riivisin 2 suvikõrvitsat, mis oli umbes 800g pikkadeks ribadeks (suurema riivi osaga). Panin potti sortsu kvaliteetset oliivõli ja umbes neli suurt küüslaugu küünt, segasin suvikõrvitsa sinna sisse, segasin seni kuni suvikõrvits oli läbi küpsenud ning seejärel segasin hulka 40g merevaiku ja 40g veisesinki. Maitsestasin veel sidrunipipraga. Just nii lihtne see oligi aga julgen soojalt soovitada. Sellest tuli minu jaoks kaks portsu, ühe portsu kohta 192kcal, 17.8g süsivesikuid, 8.15g rasva ja 13.5g valku.

Head isu!


9 kommentaari:

  1. Kas see oli päriselt ka maitsev?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle tõesti maitses, kreemjas ning nõrk singimaitse, selline hea kerge ka. Suvikõrvits iseenesest ka väga meeldib mulle.Ja ma ju suuremas osas sööngi köögivilju, tihti merevaigu või toorjuustuga segatult. Aga eks see on ikkagi individuaalne, huviga ootan teiste arvamusi ka :)

      Kustuta
  2. Proovin ka ja annan teada siis ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mhm, ma nüüd teen jälle, peaks päikesekuivatatud tomatitega ka proovin, selline mõte lõi ka pähe :) aga anna kindlalt, ideid võid ka jagada hehe :)

      Kustuta
  3. Nii..tegin ka ja läks otse WC-potti:D Mul tuli megavesine nagu supp :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D koorene ta mul ka ei tulnd aga päris supp ka ei olnud :D

      Kustuta
  4. http://www.everydaymaven.com/2013/how-to-make-zucchini-noodles/ Tüdrukud, suvikörvitsast köigepealt vesi välja :-) Kuskilt lugesin seda eesti keeles ka, aga ei leia hetkel.

    VastaKustuta
  5. Tegin ka eile seda, aga väikese oma loominguga! Riivisin ka porgandit sisse, mis andis värvi, maitset ja krõpsuvat tekstuuri. Panin ka sibulat ja kana tükke sisse ja tuli väga nomnom :) ma lasin sellel kõigel isegi kauem panni peal olla et vesi ära auraks, ja tuli täiesti koorene! :)

    Palun veel igasuguseid soolase toidu retsepte siia!

    Jätka samas vaimus!

    Sinu pisi Miami! :))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nämmi, peaks ka veel proovima ja rohkem asju sisse miksima. Peab see tuhin peale tulema jälle ja katsetama hakkama, siis kindlasti panen ka uusi asju siia :)

      Jee jee, nii nunnu pisi :)

      Kustuta