teisipäev, 30. juuli 2013

Tähelepanu. Valmis olla. Start!

Sisimas tundes väikest lootust, et ühel päeval tunneb veel keegi peale minu siia tagasitulemise soovi , üritan alustuseks lahti seletada Miks ma üldse kuskile kirjutama hakkasin. Eks see mõte ja täis kirjutatud paberinurgad on minuga juba tükk aega kaasas käinud ja huvi healthy lifestyle'i kohta on kasvav, tundus mõtekas see koondada ühte kohta.

Mulle meeldib võrrelda oma tulemusi ja mõtteid ning äkki leiab keegi teie seast veel siit midagi kasulikku, toetavat või niisama ajaviidet. Mulle endale meeldib aegajalt pilk peale visata igasugustele terviseajakirjadele, blogidele ja kommuunidele. Ja sealt on tulnud ka kõik minu teadmised ning kujunenud arusaamad, millest kujundan oma elustiili. Üritan enamasti tugineda enda kogemustele ja ei arva absoluutselt, et minu valikud on alati 100% õiged. Õnneks saan koguaeg juurde õppida, sest see tervislik toitumine ja trenni tegemine muutub üha populaarsemaks teemaks ning võimalused aina laienevad.

Kõik mu sõbrad ja pere on ilmselt juba oma naha nii paksuks kasvatanud ja harjunud, et ma koguaeg räägin oma plaanidest kuidas nüüd trenni teen või mis ma üleeile hommikuks sõin. Üle poole oma elust olen tundnud suurt muret oma kaalu pärast. Osaliselt saan geene süüdistada, et jah näed selle ainevahetusega pole mul vedanud aga samas siiski on kõik ikka oma teha ja kui lased ikka käest end, siis pole kedagi teist selles süüdistada. Esimene dieeditamine jääb mul kuskile 12. eluaastasse ja sellest saadik mäletan seda võitlust, kapsasupidieete ja järgmisel hetkel hunnikute kaupa komme ja kooki. Nüüdseks olen arusaamal, et pole mingit kuuajast imedieeti vaid ongi vaja terve elu elada tervislikult ja trenni teha.

Ühe ülevaatliku ja nüüdseks juba tsipa muutunud arusaamadega minu loo võib leida siit .

Sellest kuidas, miks ja millised on minu eesmärgid ning niisama nipet-näpet postitused hakkavad siis tasapisi tulema. Hetkel ootavad postitamist lugu mu raskeimast (jah! nii füüsilises kui ka vaimses mõttes, haha) allakäigust, kuidas sain kaalunumbri kinnisideest lahti, trennijutt, lugu nisust ning sellest kuidas ja miks otsustasin ka suhkrust loobuda.

Ja kuna mulle jubedalt ikka meeldib rääkida ja arutada, siis ootan alati küsimusi ja arvamusi.

Kiku

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar