kolmapäev, 14. jaanuar 2015

Reality check

Oopsi-doopsi, mul jälle aeg lendab kui liblikad kevadise päikse käes. Pidasin maha võitluse palaviku ja nohuga. Polnud aastaid ühtegi sellist külmetust põdenud aga ühel hetkel kehal vist vaja ikka see vastu pushimine lõpetada ja lasta kehal kuumeneda. Nädala aega rajalt maas ja mitte midagi tegemist. Liitrides tee joomist padjahunniku vahel andes telekapuldile tuld ma just nimetangi selleks mitte millegi tegemiseks.

Uus aasta saabus kindla meele ja hea tujuga üldjoontes. Üldse on rõõmus olla. Kuskilt on mulle jälle roosad prillid ette kukkunud. Ma olen kindlalt see roosasuhkruvati-mannavahu-maailma inimene. Eks ma olen tänulik endale ja oma inimestele. Ma lubasin endale, et isegi kui kõik muu sakib, siis vähemasti olen ma ise enda vastu hea. Mulle ausalt öeldes meeldib mu uus suhtumine või õigemini selle õppimise teekond. Ma ei väsi uskumas ka seda, et mida rohkem head usud ja panustad, seda rohkem seda tõmbad. Elu näitab seda ise.


Täna mul toimus selline üllatuslik avastus iseenda sees, kui ma meie tugigrupi postitust kommenteerisin. Psühholoog soovitas mul end regulaarselt kaaluda, et oleks ülevaade. Nii ma siis selle sammu uuel aastal tegin, kuigi ausalt ei tahtnud üldse kaaluda ennast. Papahh, number oli iseenesest kreisi. Aga teate mis, number on kreisi-kole-suur-paha aga ma ei näe ennast peeglist sellisena nagu ma seda numbrit kaalul näen. Ma arvan, et see on esimene suur samm, mis päriselt mul sellest häirest paranemise suunas minna aitab. Ise ka üllatasin kui hea tunde see mu sisse voolis, jeee.

Sisse on tekkinud selline tunne, et mul hakkavad need mõtted paranema, et ma saan esialgu endaga sõbraks, siis lihtsalt ei ketra enam neid halbu mõtteid peas. Ja vahel kui need söögiisud ründavad ning isegi kui ma olen terve paki komme pintslisse pistnud, ei tunne ma neid suuri süümekaid. Pole nagu mõtet koguaeg negatiivselt suhtuda asjasse, see ei tee head. Ja ehk siis ükskord, kui kogu see karusell mu sees on paigale jäänud ja mu kehal ning mõistusel pole vaja märku anda painavate isudega, et midagi valesti on, söön ma kolm kommi. Lihtsalt selleks, et need on head.

Ma olen praeguseks hetkeks unustanud selles suhtes igasugused väga suured söömise piiramised. Ma söön nii intuitiivselt, et mõni päev olen täiesti raw vegan ja teisel päeval mõnusa portsu muna ja peekonit. Ma laiemas pildis ikka üritan Roberti soovitusi jälgida ja sellega järjepeal olla, aga mitte nüüd 100%. Kalorihulgad loogika järgi on väga ebastabiilsed, vahel ikka väga vähe ja teinekord on päevane energiadefitsiit täitsa nullis. Tunnen end hästi.

Mul on tõsine smuutihullus peal.. jagan teiega oma hetke kõige lemmikumat igahommikust vitamiinipommi:

Suur peotäis spinatit
puhast õunamahla u. pool klaasi 

2 kiivit
1 pirn
pool greipi




Mul saab sellest kõht nii täis ja üldse hea kerge tunne on. Selline päeva alustamine manab terveks päevaks hea terve tunde. Rõõõõõõõõmsa!

10 kommentaari:

  1. kiivi on iga smuuti sees lihtsalt jumalik. värv, seemned, maitse - lemmik!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. On jaa! Mulle meeldib ka seda panna igale poole, teine lemmik on mul värske ananass, kiivi ja maasika-laimi mullivesi :D

      Kustuta
  2. Nii hea, et asi rõõmsam, hea meel kohe! :) muah!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii armas sinust! :) Tead kullake, ma kordan neid sinu viimati öeldud sõnu endale päris tihti ja tuletan meelde millest me rääkisime ja see annab täiega usku mulle juurde! Seega suuuuuuured musid sulle selle eest! :)

      Kustuta
  3. Mulle VÄGA meeldis su mõttetera: "Ma lubasin endale, et isegi kui kõik muu sakib, siis vähemasti olen ma ise enda vastu hea." Uskumatu, kui raske on ära unustada enda vastu hea olemist. Ennast peab rohkem austama ja hindama, küll lõpuks teevad seda ka teised! Tunnen, et olen praegu oma elu ja mõtetega ummikus, nii et aitäh-aitäh Sulle selle mõtte eest, see muutis mu halva päeva oluliselt paremaks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on ainult rõõm, kui me saame iseendaga aina paremini ja paremini läbi! Seda on nii tore kuulda :) Et su päevad lähekski ainult paremaks koguaeg! :)

      Kustuta
  4. Ma tahan nüüd ka seda smuuuuutit juu!!! Nädalavahetusel võtan ette, siis on, mida oodata :D
    Aga mul oli nii hea lugeda, et sa ei lasknud ennast häirida sellel kaalunumbril ning jäid positiivseks! Sest sa oledki iluus, igatepidi! :) Ja üleüldse, ma saan ennast sinuga nii palju samastada, et kohe hea on lugeda vahel ka kellegi sellise postitusi, kes suudab olla oma murega avalikkuse ees ja mitte tunda häbi! Me oleme ühed tugevad tüdrukud :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitääääääh sulle Sally! :) Ma nõustun sinuga 100% ja ka mul on hea meel, et me seda kõike teistega jagame. Ma usun, et meile endale on sellest juba palju abi, see muudabki meid veel tugevamaks! :) Küll saame tublisti hakkama kõigega, mis see elu meile ette veeretab! :)

      Aga smuuutid smuutid...siiis.. mul veel üks lemmik, mille just avastasin :D ananass+kiivi+hurmaa+õunamahl :D Maiasmokale hea, hurmaa teeb nii magusaks :)

      Kustuta
  5. Üks parimaid m6tteid, mida lugenud olen: "Ma lubasin endale, et isegi kui kõik muu sakib, siis vähemasti olen ma ise enda vastu hea" SUPER!
    Väga tore on lugeda, et Sul aina paremaks läheb :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh sulle, Liisa, toetavate sõnade eest! Ma ei väsi kordamast, et ilma teieta ma poleks kunagi seal maal kus ma olen praegu! :) Kusjuures mulle on omalegi üllatus, et ma suudan siiralt enda sees tunda seda mõtet ja mulle aitab sellest halvustavast suhtumisest ja ebatervest suhtest iseendaga. Ma ju pean olema enda kalju :)

      Kustuta